emmaajohansen

A moment in my arms (L) Forever in my heart

Va ska man göra..?

Kategori: Allmänt

Tja kom just hem från grottan(DET SÖG...)
Kommer ha en liten bloggpaus orka inte med bloggen nu det är så mycket me skolan och familjen osv.. Så hinner typ inte skriva länger..
det sug
Men i dag va det än vanlig dålig dag förytom att en ny tjej som heter emmy som har börja i vår klass,Hon värka hellet okej.
Snart ska jag gå och plugga ha prov i mirgon...
Kommer typ få IG-:(
När jag kom hem i dag fick jag ju höra värdens bästa sak
(Eller hur va det nu..)
Värdenst bästa mamma ha gjort så jag måste byta skola till hursviken är hon  inte bäst?
(
Eller få tänka en stund..)
Jag ville ju självklart byta det är ju minns största dröm...
Aja nu ska jag gå ner och prata men VÄRDENS bästa mamma&pappa

Men godnatt sov söt

EmmaaJohansen(L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: