emmaajohansen

A moment in my arms (L) Forever in my heart

svar på frågestunden

Kategori: Allmänt

post av Anonym-Ska inte du göra dom där "dagarna" som du har ett inlägg om längre ner?:)
Svar. nej orka inte, ha gjort en sån för...:$

post av alicia;*

den första du hångla med?
dinfavorit mat?
din favorit tröja/byxor?
din allra bästabästis?
vem är du kär i?
<3

Den första ja hångla med det va nog alexander
Min faorit mat är nog, nja vet inte ha som ingen faorit mat
Faorit kläder är nog jeans line och kofta
Min bästis är nog alicia hon stå mig närmas
Vem jag är kär i ingen ha kommit över måns...

Post av jenna
varför började du blogga:)?
Svar. vet inte hade väl inget att göra så jag gjorde en blogg sen börja jag bah blogga

post av Anonym
Oskuld?:D
Svar ja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: