emmaajohansen

A moment in my arms (L) Forever in my heart

ont i fötttttterna.......:(

Kategori: Allmänt


kom just hem till Angelica har varit ute tills nu tro ja håller på att dö av att mina fötter är is....:(
vi va med tibias&krille väldigt kul inte för jag vet vilka det är men endå
Nu sitter vi här och gör inget och i morgon ska jag hem från ersmark vidare till jävla hålan ursviken som sug...
Eller först ska jag till Robin(y)
Men ska först gå på stan med Angelica tills hon ska typ till nåt ställe och göra nåt sen ska jag hem och bara ta det lunget
Hahahahaahahahahahaahahah typ det längsta inlägggggggge jag har gjort på den har bloggen ska försöka börja skriva mer , Men det gå typ inte för våran dator hemma är cp så det typ stänger av sig själv inte kul om man nu skelle ha skrivit typ 10 meter långt inllllläg sen så ba stänger datorn av lite sur man bordet bli då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: